onsdag 8. januar 2014

Questbar og andre quesediller

Nye F A V O R I T T E R fra IHerb

Jeg har prøvd litt forskjellige proteinbarer og atkinsbarer og denslags, og mange av de er gode, men disse er de beste, og også de jeg føler metter mest. Nå har jeg de liggende på jobb og i veska, sånn at jeg kan være ute blant folk i den kritiske tiden mellom lunsj og middag, uten noen glefsing ;)

De kommer i mange smaker (se hvilke her), men her er mine favoritter:





Chocolate Chip Cookie Dough



Double Chocolate Chunk








Jeg har og er fortsatt stor fan av proteinpulveret fra Chocorite med sjokoladesmak, og her om dagen prøvde jeg også det med vanilje. Dette pulveret fungerer fantastisk i smoothies, gir de en frisk smak. Noen pulver må man blande ut med vann før man blander det med andre ting (er min erfaring), men med dette kunne jeg helle en scoop rett i sammen med resten av ingrediensene uten at det ble klumper.

Dette kan du få tak i her.











Og den siste lille godbiten er ikke noe for sarte sjeler.. Atkins har kommet med Chocolate Candies og Chocolate Peanut Candies! Ikke fått testet de ut enda, men Chocolate Peanut Candies er på vei til meg i posten.. Chocolate Candies blir tilgjengelig på IHerb i løpet av de neste 2 døgnene (sier de).


Les mer om å handle på Iherb her.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...